Servisne infomacije

VAŽNE OBAVIJESTI

Posebna napomena za slanje paketa u blagdanskom periodu

U nadolazećim tjednima očekujemo pojačan promet na cestama, posebice u petak 22.12.2017. i 29.12.2017. Imajte na umu i da će skladišta mnogih primatelja imati skraćeno radno vrijeme.

Stoga savjetujemo da pakete koji u domaćem prometu trebaju biti isporučeni 22.12.2017. i 29.12.2017. pošaljete najkasnije do 19.12.2017. odnosno 27.12.2017.

Također napominjemo da dodatna usluga „Dostava subotom“ neće biti dostupna za 23.12.2017 i 30.12.2017.

Uzmite u obzir i moguće skraćeno radno vrijeme carinske ispostave u petak 22.12.2017. i 29.12.2017.

Pula City Mall
Sve pošiljke upućene u Pula City Mall bit će na dostavi drugi radni po raporedu vožnje. Uslijed ograničenja isporuke u navedenom centru (do 9:00h) sve pošiljke bit će uskladištene 1 radni dan u distributivnom centru Pazin, kako bi idući radni dan posebnom linijom bile dostavljene do 9:00h.

 

UTORAK, 12.12.2017.  Zbog loših vremenskih uvjeta (uslijed čega je došlo prekida trajektnih linija i zatvaranja cesta za promet dostavnih vozila) očekujemo kašnjenje dostave na otocima Cresu i Lošinju, dijelu Istre i okolici Delnica.  

 

PONEDJELJAK, 11.12.2017. Zbog prekida trajektne linije Stinica-Mišnjak očekujemo kašnjenje dostave na otoku Rabu do smirenja vremenskih uvjeta.  

 

SUBOTA, 09.12.2017. Ceste su u pravilu prohodne te nema većih poteška pri isporuci pošiljaka.

 

Overseas Express kvalitetu usluge mjeri svakodnevno i promatra više pokazatelja uspješnosti. Partnerski odnos kojeg Overseas Express gradi sa svojim kupcima temelji se, među ostalim, na transparentnosti pokazatelja kvalitete usluge. Niti jedan dostavljač, skladištar ili agent u Službi za korisnike nije nepogrešiv, a Overseas Express se brine da grešaka bude čim manje. Upravo zbog toga smo odlučili svakodnevno prikazivati našim korisnicima detalje o kvaliteti usluge.

Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu na kvalitetu usluge javite nam se. Samo uz vaše povratne informacije možemo unaprijediti naše poslovanje. Naime, svaku reklamaciju tretiramo kao poklon jer svaki korisnik koji izdvoji svoje dragocjeno vrijeme na sastavljanje pritužbe, Overseas Expressu poklanja informacije, a informacije su danas nešto najvrijednije što možete dobiti. Hvala vam!