Dostava teče neometano

VAŽNE OBAVIJESTI: 

Sve pošiljke upućene u Pula City Mall bit na dostavi drugi radni po raporedu vožnje. Uslijed ograničenja isporuke u navedenom centru (do 9:00h) sve pošiljke bit će uskladištene 1 radni dan u distributivnom centru Pazin, kako bi idući radni dan posebnom linijom bile dostavljene do 9:00h.    


PONEDJELJAK, 20.02.2017.  Na cijelom području Hrvatske dostave i preuzimanja teku sukladno rasporedu.

 

SUBOTA, 18.02.2017. Na cestama nema većih zastoja i čekanja te se dostave odvijaju sukladno rasporedu.

 

PETAK, 17.02.2017. Ceste su u pravilu prohodne te nema većih poteška pri isporuci pošiljaka.

 

Overseas Express kvalitetu usluge mjeri svakodnevno i promatra više pokazatelja uspješnosti. Partnerski odnos kojeg Overseas Express gradi sa svojim kupcima temelji se, među ostalim, na transparentnosti pokazatelja kvalitete usluge. Niti jedan dostavljač, skladištar ili agent u Službi za korisnike nije nepogrešiv, a Overseas Express se brine da grešaka bude čim manje. Upravo zbog toga smo odlučili svakodnevno prikazivati našim korisnicima detalje o kvaliteti usluge.

Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu na kvalitetu usluge javite nam se. Samo uz vaše povratne informacije možemo unaprijediti naše poslovanje. Naime, svaku reklamaciju tretiramo kao poklon jer svaki korisnik koji izdvoji svoje dragocjeno vrijeme na sastavljanje pritužbe, Overseas Expressu poklanja informacije, a informacije su danas nešto najvrijednije što možete dobiti. Hvala vam!