Kada će doći dostavljač? Smiju li ukućani primiti paket umjesto Vas? Što učiniti ukoliko želite dostavu na posao umjesto kod kuće?

Kako primiti paket? Što učiniti ako ste dobili SMS ili email najavu prispjeća paketa ili Vam je dostavljač na vratima ostavio obavijest da Vas nije zatekao na adresi kada je došao s pošiljkom? Mnoštvo tema koje su vezane za postupak isporuke paketa nalaze se na ovom mjestu.

Dobio sam SMS. Što da radim?
Danas sam dobio SMS, da li će mi paket danas biti isporučen?
Moram li vas kontaktirati kada dobijem SMS? 
Mogu li sam negdje preuzeti paket?
Mogu li promijeniti adresu dostave paketa? 
Htio bih dostavu paketa na posao. Je li to moguće i što učiniti?
Može li se dogovoriti točan termin dostave?
Zašto moram cijeli dan čekati vašu dostavu?
Mogu li se direktno s kurirom dogovoriti oko dostave?
Zašto me kurir nije nazvao prije nego što je došao?
Hoće li me kurir nazvati na telefon prije dostave?
Živim u zgradi na drugom katu, možete li mi dostaviti pakete na vrata moga stana?
Živim u zgradi na drugom katu, možete li mi dostaviti palete na vrata moga stana?
Ostavljaju li vaši kuriri nekakvu obavijest kada je pokušana dostava a nikoga nije bilo na adresi?
Na vratima sam našao zaljepljen papir Obavijest o dospijeću pošiljke. Što učiniti?
Dobio sam na vratima Obavijest o dospijeću pošiljke te da se paket nalazi u vašem skladištu. Koliko dugo će biti biti uskladišten kod Vas?
Koliki je broj pokušaja dostave uključen u cijenu prijevoza? 
Jesu li ukućani ovlašteni primiti paket za mene? 
Trebam li vašem kuriru dati osobnu iskaznicu ili drugi službeni dokument na uvid?
Na godišnjem sam. Može li Overseas pričuvati paket?
Na godišnjem sam. Mogu li dobiti paket na drugoj adresi?
Subota je 12:00 sati a paket mi još nije dostavljen. Što da radim? Kome da se obratim?
Sutra mi treba stići paket, a neću biti na adresi. Što učiniti?
Pošiljatelj je naveo pogrešnu adresu dostave, što trebam učiniti kao primatelj?
Odbio sam primiti paket, no ipak ga želim. Što da radim?
U paketu koji sam dobio ne nalazi se sve što sam kupio. Što da radim?

 

 

 

Dobio sam SMS. Što da radim?

SMS poruka daje informaciju o broju pošiljke koja Vam je poslana. Broj pošiljke Vam je neophodan kako bi mogli:

  • pratiti tijek dostave pošiljke putem Track & Trace
  • u slučaju da želite dogovoriti termin dostave, promijeniti adresu dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike

Više informacija potražite na linku.

 

Danas sam dobio SMS, da li će mi paket danas biti isporučen?

SMS se šalje na dan dostave pošiljke (sukladno važećem rasporedu dostave) u prijepodnevnim satima. 
Ukoliko želite dogovoriti termin dostave, promijeniti adresu dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike

Više informacija potražite na linku.

 

Moram li vas kontaktirati kada dobijem SMS?

Ne morate. SMS poruka daje informaciju o broju pošiljke koja Vam je poslana. Broj pošiljke Vam je neophodan kako bi mogli:

  • pratiti tijek dostave pošiljke putem Track & Trace
  • u slučaju da želite dogovoriti termin dostave ili promijeniti adresu dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike

Više informacija potražite na linku.

 

Mogu li sam negdje preuzeti paket?

Vaš paket možete preuzeti samostalno u Overseas Express centru u koji je paket stigao. 
Prethodno provjerite putem Track & Trace je li je paket stigao u centar i pronađite adresu naših centara na linku.

 

Mogu li promijeniti adresu dostave paketa?

Adresu dostave možete promijeniti online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike.

Više informacija potražite na linku.

 

Htio bih dostavu paketa na posao. Je li to moguće i što učiniti?

Da. Adresu dostave možete promijeniti online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike.

Više informacija potražite na linku.

 

Može li se dogovoriti točan termin dostave?

Moguće je dogovoriti termin dostave u vremenskom terminu od 3 sata.
Dogovorite termin dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike

Više informacija potražite na linku.

 

Zašto moram cijeli dan čekati vašu dostavu?

Ne morate čekati našu dostavu cijeli dan.
Moguće je dogovoriti termin dostave u vremenskom terminu od 3 sata.
Dogovorite termin dostave ili promijenite adresu dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike

Više informacija potražite na linku.

 

Mogu li se direktno s kurirom dogovoriti oko dostave?

Da.

 

Hoće li me kurir nazvati na telefon prije dostave?

Kurir će Vas nazvati na telefon prije dostave samo u slučaju ukoliko ste prethodno dogovorili termin dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike
i to izričito napomenuli.

 

Živim u zgradi na drugom katu, možete li mi dostaviti pakete do vrata moga stana?

Da. Naša usluga osigurava preuzimanje paketa od vrata pošiljatelja i dostavu na vrata primatelja.

 
 

Živim u zgradi na drugom katu, možete li mi dostaviti robu na paletama do vrata moga stana?

Ne. Dostava robe na paletama obavlja se paletnim viličarem čija je manipulacija moguća samo na ravnom terenu na kojem nema nikakvih fizičkih prepreka (stepenica, rubnika, ...).
Robu na paletama dostavit ćemo do vaše zgrade.

 

Ostavljaju li vaši kuriri nekakvu obavijest kada je pokušana dostava a nikoga nije bilo na adresi?

Da. Obavijest o dospijeću pošiljke naš kurir ostavalja na kućnim vratima, poštanskom sandučiću, ... u slučaju kada je pokušao dostaviti pošiljku ali Vas nije zatekao na adresi.
Obavijest sadrži podatke o:

  • broju pošiljke
  • pošiljatelju
  • vremenu pokušaja dostave
  • brojevima telefona kurira koji je pokušao dostavu ili najbližem Overseas Express centru i kontaktom Službe za korisnike

Dogovorite novi termin termin dostave ili promijenite adresu dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike.

Više informacija potražite na linku.

 


Na vratima sam našao zaljepljen papir Obavijest o dospijeću pošiljke. Što učiniti?

Obavijest o dospijeću pošiljke naš kurir ostavalja na kućnim vratima, poštanskom sandučiću, ... u slučaju kada je pokušao dostaviti pošiljku ali Vas nije zatekao na adresi.
Obavijest sadrži podatke o

  • broju pošiljke
  • pošiljatelju
  • vremenu pokušaja dostave
  • brojevima telefona kurira koji je pokušao dostavu ili najbližem Overseas Express centru i kontaktom Službe za korisnike.

Informacije o tome što učiniti dobiti ćete na linku.

 

Dobio sam na vratima Obavijest o dospijeću pošiljke te da se paket nalazi u vašem skladištu. Koliko dugo će biti biti uskladišten kod Vas?

Pakete skladištimo 5 radnih dana nakon drugog pokušaja dostave. 

 

Koliki je broj pokušaja dostave uključen u cijenu prijevoza?

U cijenu prijevoza je uključeno 2 pokušaja dostave.

 

Jesu li ukućani ovlašteni primiti paket za mene?

Jesu. Osim u slučaju kada pošiljatelj zahtjeva da prilikom preuzimanja paketa primatelj osobno ovjeri dokument koji se vraća pošiljatelju (ugovor, otpremica, ...).

 

Trebam li vašem kuriru dati osobnu iskaznicu ili drugi službeni dokument na uvid?

Ukoliko će biti potrebno, kurir će vas zamoliti, obzirom da pojedini pošiljatelji zahtjevaju identifikaciju primatelja i unos podatka o broju osobne iskaznice koji se unosi na dokument koji se vraća pošiljatelju (ugovor, otpremica, ...).

 

Na godišnjem sam. Može li Overseas pričuvati paket? 

Overseas skladišti nedostavljene paketa 5 radnih dana nakon pokušaja dostave, ali na Vaš zahtjev produljit ćemo rok skladištenja i obavijestiti pošiljatelja.
Dogovorite novi termin dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike.

Više informacija potražite na linku.

 

Na godišnjem sam. Mogu li ga dobiti paket na drugoj adresi? 

Da. Promijenite adresu dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike.

Više informacija potražite na linku.

 

Subota je 12:00 sati a paket mi još nije dostavljen. Što da radim? Kome da se obratim?

Kontaktirajte najbliži Overseas Express centarSlužbu za korisnike.

 

Sutra mi treba stići paket, a neću biti na adresi. Što učiniti?

Dogovorite termin dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike.

Više informacija potražite na linku.


Pošiljatelj je naveo pogrešnu adresu dostave, što trebam učiniti kao primatelj?

Promijenite adresu dostave online putem na link ili kontaktirajući našu Službu za korisnike

Više informacija potražite na linku.

 

Odbio sam primiti paket, no ipak ga želim. Što da radim?

Provjerite trenutni status pošiljke na Track & Trace.
Ukoliko paket nije vraćen pošiljatelju dogovorite novi termin dostave na link. Ukoliko je paket vraćen pošiljatelju trebate kontaktirati pošiljatelja i izvršiti ponovnu narudžbu paketa. 

 

U paketu koji sam dobio ne nalazi se sve što sam kupio. Što da radim?

Ukoliko ste primili neoštećen paket očito je da smo isporučili sve što je pošiljatelj zapakirao u paket. Kontaktirajte pošiljatelja.

Dodatne informacije potražite na linku.