Imate pritužbu koju biste željeli predati? Doznajte što učiniti u pojedinom slučaju.

Paket je došao oštećen ili u njemu nedostaje sadržaj? Dobili ste neispravan račun ili pogrešno obračunate troškove? Paket se izgubio? Zanima Vas što napraviti u takvoj situaciji. Na ovom mjestu smo odgovorili na pitanja vezana uz predavanje pritužbi i reklamacija. U Vašem je interesu da se informirate.

Kako predati pritužbu?
Koji je rok za podnošenje pritužbe od dostave?  
U kojem roku će Overseas odgovoriti na moju pritužbu?
Došao mi je paket oštećen izvana. Što da radim?
Dali ste mi informaciju da je paket koji mi je trebao biti dostavljen izgubljen. Što učiniti?
Došao mi je paket i vaš kurir mi ne da otvoriti paket prije potpisa na dostavnoj listi. Zašto?
Je li potrebno sačuvati oštećenu robu i amabalažu?
Koja je sve dokumentacija potrebna za prijavu štetnog događaja?
Što je to zapisnik o oštećenju pošiljke?
Kako ću dokazati vrijednost sadržaja pošiljke koji je oštećen ili izgubljen?
U kojem roku ćete me obeštetiti za oštećene ili izgubljene pošiljke?
Paket koji sam poslao je oštećen. Kako Vam mogu dokazati vrijednost pošiljke budući je riječ o poklonu za koji nemam račun?

 

 

Kako predati pritužbu?

Bilo koju vrstu pritužbe možete poslati kontaktirajući našu Službu za korisnike.

 

Koji je rok za podnošenje pritužbe od dostave?

Rok za podnošenje pritužbe bilo kojeg tipa je 30 dana od dostave. Detaljnije pogledajte u općim uvjetima društva.   

 

U kojem roku će Overseas odgovoriti na moju pritužbu?

Ovisno o vrsti pritužbe odgovor možete očekivati već nakon 2 sata od primitka pritužbe.

 

Došao mi je paket oštećen izvana. Što da radim?

Zajedno s kurirom koji Vam je dostavio paket pregledajte sadržaj paketa (da li sadržaj paketa oštećen ili nedostaje sadržaj paketa).
Ukoliko je sadržaj paketa oštećen ili nedostaje dio sadržaja paketa zajedno s našim kurirom napravite zapisnik o oštećenju pošiljke čime započinjete proces rješavanja štetnog događaja. Kolege iz odjela za rješavanje štetnih događaja kontaktirat će Vas i pošiljatelja za slijedeće korake. 

Jednostavan i brz vodič za reklamacije zbog oštećenja pošiljke nađite na linku.

 

Dali ste mi informaciju da je paket koji mi je trebao biti dostavljen izgubljen. Što učiniti? 

Kolege iz odjela za rješavanje štetnih događaja kontaktirat će Vas kako bi prikupili svu potrebnu dokumetaciju za prijavu štetnog događaja.

Jednostavan i brz vodič za reklamacije zbog oštećnja pošiljke nađite na linku.

 

Došao mi je paket i vaš kurir mi ne da otvoriti paket prije potpisa na dostavnoj listi. Zašto?

Potpisom na dostavnoj listi potvrđujete da ste preuzeli paket u ispravnom stanju.  

 

Je li potrebno sačuvati oštećenu robu i amabalažu?

Oštećenu robu i ambalažu nužno je sačuvati radi eventulanog izvida štete od strane osiguravajuće kuće.

Jednostavan i brz vodič za reklamacije zbog oštećnja pošiljke nađite na linku.

 

Koja je sve dokumentacija potrebna za prijavu štetnog događaja?

Dokumentacija potrebna za prijavu štetnog događaja:


1. Odštetni zahtjev – ovjeren dopis na vašem memorandumu naslovljen na Overseas Express u kojem moraju biti obavezno navedeni sljedeći podaci:

  • datum preuzimanja pošiljke kod pošiljatelja
  • potpuni podaci o primatelju pošiljke
  • broj pošiljke (bar code)
  • razlog za prijavu štete (šteta na pošiljci, gubitak)
  • vrijednost oštećene/izgubljene pošiljke te iznos za koji će Overseas Express biti terećen

2. Kopija računa za oštećenu/izgubljenu pošiljku, koja je izdana primatelju (na računu mora biti označena oštećena/izgubljena pošiljka te iz računa mora biti vidljiv datum izdavanja računa oštećene/izgubljene pošiljke) ili drugi dokaz vrijednosti robe (primjer: račun dobavljača)

Jednostavan i brz vodič za reklamacije zbog oštećnja pošiljke nađite na linku.

 

Što je to zapisnik o oštećenju pošiljke?

Dokument kojim se utvrđuje da je primatelju dostavljena oštećena pošiljka (vrsta ambalaže, stanje u kojem je pošiljka dostavljena, okolnosti nastanka štetnog događaja). Zapisnik sastavlja Overseas Express kurir prilikom dostave pošiljke primatelju. Primatelj pošiljke i kurir ovjeravaju zapisnik o oštećenju pošiljke.

Jednostavni i brzi vodič kroz reklamacije zbog oštećnja pošiljke nađite na linku.

 

Kako ću dokazati vrijednost sadržaja pošiljke koji je oštećen ili izgubljen?

Dostavite nam kopiju računa za oštećenu/izgubljenu pošiljku, koja je izdana primatelju (na računu mora biti označena oštećena/izgubljena pošiljka te iz računa mora biti vidljiv datum izdavanja računa oštećene/izgubljene pošiljke) ili drugi dokaz vrijednosti robe (primjer: račun dobavljača).

Jednostavan i brz vodič za reklamacije zbog oštećnja pošiljke nađite na linku.

 

U kojem roku ćete me obeštetiti za oštećene ili izgubljene pošiljke?

Najkasnije u roku 30 dana od trenutka prikupljanja kompletne dokumentacije za prijavu štetnog događaja.

Jednostavan i brz vodič za reklamacije zbog oštećnja pošiljke nađite na linku.

 

 Paket koji sam poslao je oštećen. Kako Vam mogu dokazati vrijednost pošiljke budući je riječ o pokloni za koji nemam račun?

 Vrijednost pošiljke se utvrđuje prema tržišnoj vrijednosti proizvoda.