Sve što vas zanima o načinima plaćanja troškova dostave, računima, pouzeću, plaćanju carinskih troškova...

Htjeli biste doznati kako platiti troškove dostave ili kako se izvršava prijenos novca nakon plaćanja pouzećem? Imate pitanja vezana uz račun ili obračun carine i PDV-a na uvoz? Provjerite na koja smo pitanja dali odgovore.

Privatni sam korisnik i želim poslati paket ili robu na paleti, koje opcije plaćanja troškova prijevoza su moguće?
Poslao bih paket na svoj trošak, da li mogu platiti prijevoz po predračunu putem kreditne/debitne kartice ili internet bankarstva?
Može li primatelj paketa (privatni korisnik) platiti trošak prijevoza? 
Kao privatni korisnik kakav dokaz moje uplate troška prijevoza dobijem od Vas?
Možemo li podijeliti trošak prijevoza ja -kao pošiljatelj i onaj kome šaljem paket- primatelj?
Overseas je naplatio primatelju prijevoz, a trebao je platiti pošiljatelj. Što učiniti?
Do kojeg je maksimalnog iznosa osigurana roba u prijevozu? 
Poslovni sam korisnik i želim poslati paket ili robu na paleti, koje opcije plaćanja troškova prijevoza su moguće?
Koji je maksimalni iznos otkupnine (pouzeća)?
Postoji li mogućnost slanja pošiljke s otkupninom (pouzećem) za privatne korisnike? 
Gdje se navodi iznos otkupnine (pouzeća)?
Da li je moguće plaćanje iznosa otkupnine (pouzeća) kreditnom/debitnom karticom ili internet bankarstvom?
Napisao sam pogrešan iznos otkupnine (pouzeća) u Internet Shipping, što da učinim? 
Uplaćen mi je manji/veći iznos otkupnine (pouzeća) nego sam upisao u Internet Shipping, što učiniti?
Da li će mi iznos otkupnine (pouzeća) biti fizički uručen (na ruke)? 
Da li je moguće da primatelj plaća troškove prijevoza kod paketa s pouzećem (otkupninom)?
Gdje trebam navesti broj bankovnog računa (tekući ili žiro računa) na koji želim da mi se izvrši uplata otkupnine (pouzeća)?
U kojem roku uplaćujete iznos otkupnine (pouzeća)?
Da li je moguće platiti uvozne troškove (carina i PDV) gotovinom prilikom isporuke pošiljke?
Da li je moguće platiti uvozne troškove (Carina i PDV) po predračunu putem kreditne/debitne kartice ili internet bankarstva?

 

 

 

Privatni sam korisnik i želim poslati paket ili robu na paleti, koje opcije plaćanja troškova prijevoza su moguće?

Overseas Express privatnim korisnicima omogućava plaćanje troškova prijevoza isključivo u gotovini.

 

Poslao bih paket na svoj trošak, da li mogu platiti prijevoz po predračunu putem kreditne/debitne kartice ili internet bankarstva?

Ne. Za privatne korisnike, Overesas Express trenutno nudi samo opciju plaćanje u gotovini prilikom preuzimanja paketa od strane našeg kurira.

 

Može li primatelj paketa (privatni korisnik) platiti trošak prijevoza? 

Da. Dovoljno je da pošiljatelj paketa u Internet Shipping podacima o platitelju odabere opciju plaća primatelj.

 

Kao privatni korisnik kakav dokaz moje uplate troška prijevoza dobijem od Vas?

Prilikom gotovinskog plaćanja usluge prijevoza pošiljke Overseas Express kurir izdat će Vam R-1 račun.

 

Možemo li podijeliti trošak prijevoza ja (pošiljatelj) i onaj kome šaljem paket (primatelj)?

Ne. Trošak prijevoza plaća isključivo jedna strana (pošiljatelj ili primatelj paketa).

 

Overseas je naplatio primatelju prijevoz, a trebao je platiti pošiljatelj. Što učiniti?

Kontaktirajte našu Službu za korisnike.

 

Do kojeg je maksimalnog iznosa osigurana roba u prijevozu?

Odgovornost Oversease Express-a za gubitak ili potpuno oštećenje pošiljke ograničena je na maksimalni iznos od 100.000,00 kn po štetnom događaju. Ukoliko želite dodatno osigurati robu kontaktirajte našu Službu za korisnike.

 

Poslovni sam korisnik i želim poslati paket ili robu na paleti, koje opcije plaćanja troškova prijevoza su moguće?

Za poslovne korisnike nudimo opciju bezgotovinskog (virmanskog) plaćanja s odgodom plaćanja kojem prethodi sklapanje ugovora o prijevozu. Kontaktirajte naš odjel prodaje.

 

Koji je maksimalni iznos otkupnine (pouzeća)?

Ne postoji maksimalni iznos otkupnine. Ukoliko šaljete iznimno vrijednu robu, savjetujemo da se u raspitate o dodatnom osiguranju pošiljke u našoj Službi za korisnike.

 

Postoji li mogućnost slanja pošiljke s otkupninom (pouzećem) za privatne korisnike?

Da. Overseas Express omogućuje slanje paketa s otkupninom (pouzećem) za privatne korisnike.

 

Gdje se navodi iznos otkupnine (pouzeća)?

Iznos otkupnine (pouzeća) unosi se u Internet Shipping polju otkupnina/pouzeće

 

Da li je moguće plaćanje iznosa otkupnine (pouzeća) kreditnom/debitnom karticom ili internet bankarstvom?

Ne. Plaćanje otkupnine (pouzeća) moguće je isključivo u gotovini. Naš kurir će Vam predati i potvrdu plaćanju otkupnine (pouzeća).

 

Napisao sam pogrešan iznos otkupnine (pouzeća) u Internet Shipping, što da učinim?

Kontaktirajte našu Službu za korisnike, ostavite svoje podatke, broj pošiljke i pravilan iznos otkupnine (pouzeća). Agent Službe za korisnike će izvršiti provjeru i javiti Vam daljnje korake kako bi točan iznos otkupnine (pouzeća) bio prikupljen i uplaćen na vaš bankovni račun. 

 

Uplaćen mi je manji/veći iznos otkupnine (pouzeća) nego sam upisao u Internet Shipping, što učiniti?

Kontaktirajte našu Službu za korisnike, dajte svoje podatke, broj pošiljke i pravilan iznos otkupnine (pouzeća). Agent službe za korisnike će izvršiti provjeru i javiti Vam daljnje korake kako bi točan iznos otkupnine (pouzeća) bio prikupljen i uplaćen na vaš bankovni račun.

 

Da li će mi iznos otkupnine (pouzeća) biti fizički uručen (na ruke)?

Ne. Overseas Express iznos  otkupnine (pouzeća) uplaćuje na vaš bankovni račun (tekući ili žiro račun). 

 

Da li je moguće da primatelj plaća troškove prijevoza kod paketa s pouzećem (otkupninom)?

Ukoliko šaljete pakete s pouzećem moguće je da primatelj plaća trošak prijevoza.

 

Gdje trebam navesti broj bankovnog računa (tekući ili žiro računa) na koji želim da mi se izvrši uplata otkupnine (pouzeća)?

 

  • Privatni korisnici: prilikom registracije u Internet Shipping unose broj bankovnog računa (žiro ili tekući račun)
  • Poslovni korisnici: prilikom sklapanja ugovora o prijevozu navode broj bankovnog računa.

 

U kojem roku uplaćujete iznos otkupnine (pouzeća)?

Overseas Express iznos otkupnine (pouzeća) uplaćuje na vaš bankovni račun (tekući ili žiro račun) u roku jednog do četiri radna dana od isporuke pošiljke ukoliko se radi o ugovorenoj pravnoj osobi, odnosno u roku od dva do četiri radna dana ukoliko se radi o privatnoj osobi radi reklamacijskog perioda s ciljem zaštite od prijevare.

 

Da li je moguće platiti uvozne troškove (carina i PDV) gotovinom prilikom isporuke pošiljke?

Da. Sve uvozne troškove možete platiti na dva načina:

  • uplatom na žiro račun Overseas Express-a
  • plaćanjem gotovinom dostavljaču prilikom isporuke pošiljke

 

Da li je moguće platiti uvozne troškove (carina i PDV) po predračunu putem kreditne/debitne kartice ili internet bankarstva?

Uvozne troškove (carina i PDV) moguće je platiti po predračunu internet bankarstvom, ali ne i kreditnom/debitnom karticom. 

 

 

 

.