Kako Overseas Express prati što se događa s vašim paketima, gdje se oni nalaze i kada će biti isporučeni?

Gdje je moj paket? Kako provjeriti je li paket isporučen? Kako utvrditi u kojoj je fazi isporuka paketa i kada paket stiže na adresu? Ovdje smo odgovorili na pitanja vezana za sve faze isporuke paketa i pronalazak paketa putem ovih web stranica. Informirajte se! 

Vaš kurir mi je ostavio listu preuzimanja na kojoj se nalaze barkodovi. Što mi oni znače?
Ne znam broj pošiljke, gdje da ga nađem?
Pošiljatelj mi je dao broj moje internet narudžbe. Kako da provjerim gdje je paket?
Je li moguće pronaći paket po imenu i prezimenu ili nazivu tvrtke?
Što je to Track & Trace?
Daje li Track & Trace informacije o trenutnom statusu pošiljke?
Na vašoj web stranici stoji infomacija da je paket stigao u dostavni centar. Što to znači i kada će mi doći paket?
Na vašoj web stranici stoji infomacija da je paket stigao u dostavni centar. Što to znači i kada će mi doći paket?
Na vašoj web stranici stoji infomacija da je dostava pokušana- ostavljena obavijest. Što to znači i kada će mi doći paket?
Dobio sam Obavijest o dospijeću pošiljke, što to znači i što napraviti?
Je li moguće dogovoriti termin dostave pošiljke online putem?
Na vašoj web stranici stoji infomacija da je netočna adresa. Što to znači i kada će mi doći paket?
Na vašoj web stranici stoji infomacija da je nepoznat primatelj na adresi. Što to znači i kada će mi doći paket?
Na vašoj web stranici stoji informacija da paket nije lociran. Što to znači i kada će mi doći paket?

 

Vaš kurir mi je ostavio listu preuzimanja na kojoj se nalaze barkodovi. Što mi oni znače?

Svaki paket ili paleta označena je jedinstvenim barkodom čime osiguravamo praćenje tijeka paketa od trenutka preuzimanja kod pošiljatelja do trenutka dostave kod primatelja.

 

Ne znam broj pošiljke, gdje da ga nađem?

Pošiljatelj može naći broj pošiljke u Internet Shipping odabirom arhiva pošiljaka gdje su pohranjenji podaci o svim pošiljkama koje je poslao.
Ukoliko želite primatelju pošiljke poslati informaciju o broju pošiljke kako bi mogao pratiti daljnji tijek, dovoljno je prilikom kreiranja nove pošiljke u Internet Shipping odabrati opciju email obavijest i upsati email adresu primatelja kojem će odmah po kreiranju pošiljke doći email poruka u čijem je sadržaju naveden broj pošiljke i link na Track & Trace putem kojeg može pratiti tijek isporuke paketa.

 

Pošiljatelj mi je dao broj moje internet narudžbe. Kako da provjerim gdje je paket?

Provjeru statusa pošiljke možete pratiti putem Track & Trace. Dovoljno je upisati broj internet narudzbe u referentno polje jedinstveni broj partnera kojeg možete dobiti od pošiljatelja ili od naše Službe za korisnike.

  

Je li moguće pronaći paket po imenu i prezimenu ili nazivu tvrtke?

Pronalaženje paketa moguće je samo po broju paketa.

Pošiljatelj može naći broj pošiljke u Internet Shipping odabirom arhiva pošiljaka gdje su pohranjenji podaci o svim poslanim pošiljkama.
Ukoliko želite primatelju pošiljke poslati informaciju o broju pošiljke kako bi mogao pratiti njezin daljnji tijek, dovoljno je prilikom kreiranja nove pošiljke u Internet Shipping odrati opciju email obavijest i upisati email adresu primatelja kojem će odmah po kreiranju pošiljke doći email poruka u čijem je sadržaju naveden broj pošiljke i link na Track & Trace putem kojeg možete pratiti tijek isporuke paketa.

 

Što je to Track & Trace?

Track & Trace je sustav koji u trenutku daje informaciju o pregledu svih statusa paketa. Sustave daje  pregled svih statusa paketa od trenutka preuzimanja do dostave uz informacije o datumu, vremenu dostave i osobi koja je preuzela paket.   

 

Daje li Track & Trace informacije o trenutnom statusu pošiljke?

Statusi paketa na Track & Trace osvježavaju se svake 2 minute čime se osigurava praćenje trenutnog statusa pošiljke. 

 

Na vašoj web stranici stoji infomacija da je paket stigao u dostavni centar. Što to znači i kada će mi doći paket?

Vaš je paket stigao u Overseas Express centar odakle će biti otpremljen na dostavu prema sukladno važećem rasporedu vožnje. Pregled statusa paketa možete pratiti na linku

 

Na vašoj web stranici stoji infomacija da je paket otpremljen na dostavu. Što to znači i kada će mi doći paket?

Vaš paket se nalazi na dostavi i pokušat ćemo ga dostaviti tijekom dana na adresu koju je naveo pošiljatelj. Za sva pitanja vezana uz dostavu paketa kontaktirajte naše djelatnike u Vama najbližem Overseas Express centru ili kontaktom Službi za korisnike.

 

Na vašoj web stranici stoji infomacija da je dostava pokušana- ostavljena obavijest. Što to znači i kada će mi doći paket?

To znači da je naš kurir pokušao dostaviti pošiljku ali Vas nije zatekao na adresi te je ostavio Obavijest o dospijeću pošiljke na kućnim vratima, poštanskom sandučiću,... 
Informacije o tome što učiniti dobiti ćete na linku.  

 

Dobio sam Obavijest o dospijeću pošiljke, što to znači i što napraviti?

Obavijest o dospijeću pošiljke naši kurir ostavalja na kućnim vratima, poštanskom sandučiću, ... u slučaju kada je pokušao dostaviti pošiljku ali Vas nije zatekao na adresi.
Ona sadrži podatke o:

  • broju pošiljke
  • pošiljatelju
  • vremenu pokušaja dostave
  • brojevima telefona kurira koji je pokušao dostavu ili najbližem Overseas Express centru i kontaktom Službe za korisnike

Informacije o tome što učiniti dobiti ćete na linku.

 

Je li moguće dogovoriti termin dostave pošiljke online putem?

Da. Više informacija dobit ćete na sljedećem linku.

 

Na vašoj web stranici stoji infomacija da je netočna adresa. Što to znači i kada će mi doći paket?

To znači da je je naš kurir pokušao dostaviti pošiljku, ali podaci o adresi primatelja koje nam je dao pošiljatelj su netočni (netočan naziv ulice, pogrešan kućni broj, ...).
Naša Služba za korisnike kontaktirati će pošiljatelja/primatelja i pokušati saznati točnu adresu primatelja pošiljke te sljedeći radni dan (sukladno važećem rasporedu dostave) pokušati ponovno dostaviti pošiljku.


Točnu informaciju o adresi primatelja i online dogovor o dostavi pošaljite nam putem linka.

 

Na vašoj web stranici stoji infomacija da je nepoznat primatelj na adresi. Što to znači i kada će mi doći paket?

To znači da je je naš kurir pokušao dostaviti pošiljku, ali na adresi za dostavu koju je naveo pošiljatelj ne postoji navedeni primatelj.
Naša Služba za korisnike kontaktirati će pošiljatelja i pokušati saznati točnu adresu primatelja pošiljke te sljedeći radni dan (sukladno važećem rasporedu dostave) pokušati ponovno dostaviti pošiljku.

Točnu informaciju o primatelju pošiljke  i online dogovor o dostavi pošaljite nam putem linka.

 

Na vašoj web stranici stoji informacija da paket nije lociran. Što to znači i kada će mi doći paket?

Znači da je paket trenutno zagubljen i da se za njim traga. Paket će se po pronalasku dostaviti sljedeći radni dan (sukladno važećem rasporedu dostave).