Od koga kupujete online?

Plaćanje pouzećem je idealan mehanizam u zaštiti od online prodavatelja prevaranata. Dobra informiranost vas čuva prilikom online kupovine – provjerite osobu od koje kupujete.

Provjerom reputacije prodavatelja možete smanjiti mogućnost prevare. Prevare mogu uključivati da umjesto mobitela dobijete cjepanicu, kavu ili nešto treće. Kako biste dobili upravo ono što očekujete, dobro je detaljno provjeriti osobu od koje kupujete. Inzistirajte na kontakt informacijama. Premalo informacija o prodavatelju može rezultirati time da predmet nesvjesno naručite od prevaranta koji želi vaš novac, bez namjere da vam pošalje proizvod kojeg ste naručili.

Kako bi zaštitio kupce od prevaranata, Overseas Express nudi jedinstvenu uslugu plaćanja pouzećem s ugrađenom zaštitom od prijevare. Plaćanja pouzećem prevarenom kupcu omogućuje povrat novca čak i do dva dana nakon isporuke paketa.

Prepoznajte sigurne web shopove

Najbolji način zaštite od online prevaranata su oprez i informiranost. Informirajte se o sigurnim web shopovima te pouzdanim privatnim prodavateljima. Obratite posebnu pozornost na njihovu reputaciju. Sigurni prodavatelji biti će uglavnom spominjani u pozitivnom kontekstu. Forumi, recenzije, kritike, seller rating i Facebook grupe samo su neki od izvora informacija o prodavatelju.
Vrijedne informacije o prodavatelju, koje vas mogu dodatno zaštiti, možete saznati i od vaših poznanika – podijelite s njima da namjeravate kupovati online.

Prevaranti na internet oglasima ostavljaju šture informacije

Sigurni online oglasi uvijek će sadržavati iscrpne informacije kao što su ime i prezime prodavača, njegovu adresa te kontakt informacije poput broja mobitela, fiksnog telefona i emaila. U slučaju da prodavatelj nevoljko dijeli kontakt informacije ili pak ste sumnjičavi oko načina plaćanja, najbolje bi bilo pričekati s kupovinom dok ne dobijete sve tražene informacije. U svakom slučaju, rizik od prijevare možete smanjiti plaćajući pouzećem umjesto uplatom na račun prodavatelja jer u slućaju prijevare možete dobiti povrat novca.

Sigurni prodavatelji na internetu spremni su na komunikaciju

Saznajte što više informacija o prodavatelju i predmetu koji želite kupiti – bilo putem emaila ili razgovorom. U slučaju da prodavatelj ne želi komunicirati, ispravno je sumnjati u njegove namjere. Ukoliko nakon primanja paketa primijetite da nešto nedostaje, da isporučeno ne odgovara onome što ste naručili ili je predmet oštećen, obavezno odmah kontaktirajte pošiljatelja, zatražite pomoć i odgovore. Ukoliko vam prodavatelj obija odgovoriti ili ne možete uspostaviti kontakt s njim iskoristite opciju prijave pokušaja prijevare.

Pogledaj video o bezbrižnoj online trgovini