Izvješće o rješavanju pritužbi proizašlih iz kašnjenja u 12/2017

Zbog kašnjenja paketa za 7.000 korisnika tijekom prosinca 2017., Overseas Express je proveo izvanrednu kontrolu kvalitete koja je obuhvatila čak 15.000 primatelja te objavio Privremeno izvješće o rješavanju pritužbi s danom 31.1.2018 i Konačno izvješće o rješavanju pritužbi s 28.2.2018.

Sukladno priopćenju od 28. prosinca 2017. godine o kašnjenjima isporuka na širem zagrebačkom području, Overseas Express je obećao izvijestiti javnost o statusu rješavanja pritužbi pa se stoga objavljuje i ovo preliminarno izvješće na dan 31. siječnja 2018. 

S obzirom na to da je predviđeno da korisnici svoje pritužbe mogu predati do 15. veljače 2018., konačno izvješće objavljeno jes krajem veljače 2018.

Zahvaljujemo svim poslovnim i privatnim korisnicima, pošiljateljima i primateljima koji su nam ukazali svoje povjerenje; svim dostavljačima, skladišnim radnicima, dispečerima, djelatnicima Službe za korisnike i drugima koji su radili na rješavanju ove izrazito kompleksne situacije.

Više možete pročitati u cjelokupnom izvješću dostupnom u PDF formatu u dokumentima za download.