Privremeno izvješće o rješavanju pritužbi proizašlih iz kašnjenja u 12/2017

Zbog kašnjenja paketa za 7.000 korisnika tijekom prosinca 2017., Overseas Express je proveo izvanrednu kontrolu kvalitete koja je obuhvatila čak 15.000 primatelja. Od 434 sporne pritužbe, neriješene su ostale još samo 42. Na temelju rezultata dubinske analize, uvedene su značajne promjene u poboljšanju poslovnih procesa. 

Sukladno priopćenju od 28. prosinca 2017. godine o kašnjenjima isporuka na širem zagrebačkom području, Overseas Express je obećao izvijestiti javnost o statusu rješavanja pritužbi pa se stoga objavljuje i ovo preliminarno izvješće na dan 31. siječnja 2018. 

S obzirom na to da je predviđeno da korisnici svoje pritužbe mogu predati do 15. veljače 2018., konačno izvješće objavit ćemo do kraja veljače 2018.

Zahvaljujemo svim poslovnim i privatnim korisnicima, pošiljateljima i primateljima koji su nam ukazali svoje povjerenje; svim dostavljačima, skladišnim radnicima, dispečerima, djelatnicima Službe za korisnike i drugima koji su radili na rješavanju ove izrazito kompleksne situacije.

Više možete pročitati u cjelokupnom izvješću dostupnom u PDF formatu u dokumentima za download.