Većina paketa stiže u ovom tjednu, a svim oštećenim korisnicima ćemo se odužiti

Overseas Express se ispričava korisnicima zbog kašnjenja dostave paketa tijekom blagdana 

Zagreb, 28. prosinca - „Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima kojima, unatoč svim naporima, nismo uspjeli na vrijeme isporučiti naručene pakete uoči blagdana. S 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka pripremili smo se na značajan rast prometa u vrijeme blagdana, ali nam je stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog. U takvoj situaciji i s iznimnim naporima svih zaposlenih u kompaniji te angažiranjem dodatnih dostavljača bilo je nemoguće isporučiti sve pakete na vrijeme“, poručuju iz Overseas Expressa. 

Uz iskrenu ispriku svim korisnicima kojima nisu na vrijeme dostavljene pošiljke, Overseas Express će pronaći način kako da im se dodatno oduži. Sada je u fokusu u što kraćem roku stabilizirati rokove dostave i isporučiti svim korisnicima naručene pakete, a zatim će im se pojedinačno javiti. Najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka bit će riješeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje. 

Overseas Express ima 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka koje do kupaca stižu s 370 vozila. Da bi pošiljke stigle na vrijeme o njima brine 450 zaposlenika i kooperanata. Rast tržišta e-trgovine i dostave paketa na hrvatskom tržištu Overseas Express prati stalnim ulaganjima. Kompanija je uložila preko milijun kuna u tehnološka rješenja, a kako bi u blagdanskom razdoblju, kada se broj paketa višestruko povećava, osigurali sve isporuke na vrijeme angažirali su se i dodatni kooperanti i zaposlili dodatni dostavljači. S pripremama za blagdanski rast prometa krenulo se još u rujnu. Ukupni kapaciteti osigurani su prema najavljenom prometu koji se planira prema prosječnom blagdanskom prometu iz proteklih godina te najavama kupaca o očekivanom rastu ove godine. 

“Broj paketa koji su stizali u naš logistički centar bio je nekoliko puta veći od najavljenog. Budući da je mahom riječ o blagdanskim poklonima, odmah smo angažirali dodatne kooperante i dostavljače. Više od 350 naših dostavljača, 50-ak radnika u skladištu i 50 dodatnih djelatnika iz ostalih službi prebacilo se na rješavanje dostava. Slobodno možemo reći da smo angažirali sve dostavljače koji su u tom trenutku bili dostupni na tržištu, ali to nažalost nije bilo dovoljno”, pojašnjavaju u Overseas Expressu.

Primjerice, od jednog nam je kupca bez prethodne najave došlo 17 puta više paketa od planiranog. Da bi sve te dostave odradili na vrijeme, trebalo je preko noći angažirati 60 dodatnih dostavljača. No, ovo neplanirano angažiranje višestruko većeg broja dostavljača tijekom blagdana bilo je nemoguće osigurati. 

Vraćanje povjerenja korisnika apsolutni je prioritet tvrtke u narednom periodu. Pravovremena dostava i iskustvo zadovoljnih korisnika najveći je izazov dostavnih kompanija u cijelom svijetu budući da e-trgovina na mnogim tržištima raste i po dvozamenkastim stopama. Prema podacima Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti broj paketa na tržištu poštanskih usluga u trećem tromjesečju 2017. godine veći je za šest posto u odnosu na drugo tromjesečje, dok je u odnosu na isto tromjesečje prošle godine zabilježen rast od 11 posto. Taj rast najvećim je dijelom rezultat povećanja pošiljki e-trgovine pa se najveći rast očekuje upravo u zadnjem kvartalu zbog blagdanskih pošiljki. 

Više o Overseas Expressu

S više od dvadeset godina iskustva, Overseas Express je prema broju vodeći pružatelj usluga paketne distribucije u Hrvatskoj. Tvrtka je osnovana 1993. godine te je od 1995. usmjerena na brzu dostavu paketa. Godine 2003. Overseas Express postaje dio Grupacije Austrijske pošte čiji segment brze dostave pošiljaka i paketa predstavlja trećinu ukupnih prihoda Grupacije, dok ukupni prihod Grupe iznosi više od 2 milijarde eura. Nakon preuzimanja, Austrijska pošta kontinuirano ulaže u razvoj know-how-a i infrastrukture, omogućujući Overseas Expressu da osigura vodeću poziciju na hrvatskom tržištu brze dostave paketa. U vrijeme objave udio Overseas Expressa na tržištu dostave paketa iznosi 34%. Više informacija o Overseas Expressu možete naći na stranicama www.overseas.hr.

Novinarski upiti:

Amela Pašalić

amela@404.agency 

Novinari koji žele primati redovita priopćenja za medije mogu se javiti emailom na adresu communications@overseas.hr sa svojim kontakt podacima.

Dodatni materijali:

Web adresa: http://www.overseas.hr/press 

Fotografije: Dostupne za preuzimanje putem http://www.overseas.hr/press 

Odricanje od odgovornosti za objavljene podatke

Ova objava sadrži određene izjave koje se odnose na budućnost poslovanja Overseas Expressa, a koje se mogu prepoznati po uporabi izraza koji označavaju budućnost, kao što su "će biti", "planirano", "očekivanja", "predviđanja" i slično, odnosno po izjavama o strategiji, planovima ili namjerama. U takve izjave spadaju i opisi novih usluga ili proizvoda čije se uvođenje očekuje ili je ih tvrtka već uvela, kao i očekivanje potražnje kupaca za tim uslugama ili proizvodima. Takve izjave odraz su trenutnih stavova tvrtke o budućim događajima i podložne su određenim rizicima, nesigurnostima i pretpostavkama. Mnogi čimbenici mogu uzrokovati da stvarni rezultati, učinci ili postignuća Overseas Expressa budu znatno drugačiji od rezultata, učinaka ili postignuća koji su izraženi ili se naslućuju iz takvih izjava koje se odnose na budućnost.