Što učiniti ako je paket došao oštećen ili ako u paketu niste primili sve što ste trebali?

Ukoliko ste zaprimili paket koji je oštećen potebno je bez odgode kontaktirati Službu za korisnike. Služba za korisnike će vam objasniti što je u ovom slučaju potrebno napraviti i kako postupati u ovom slučaju kako biste se maksimalno zaštitili te kako bi Vaša reklamacija bila uvažena.

 

Potrebno je učiniti sljedeće:

  • kontaktirati Službu za korisnike i navesti broj pošiljke koji se nalazi na naljepnici na paketu
  • sačuvati paket i cjelokupnu ambalažu
  • kontaktirati pošiljatelja koji vam je poslao paket kako biste pokrenuli reklamacijski postupak
  • u kontaktu s pošiljateljem obvezno navedite što ste sve u paketu primili

 

Savjetujemo da: 

  • fotografirate paket i fotografiju pošaljete na email cs@overseas.hr
  • ne mijenjate sadržaj paketa kako bi se moglo utvrditi stvarno stanje sadržaja paketa
  • ne koristite ništa što se nalazilo u paketu jer se smatra da ste korištenjem sadržaja priznali njegovu ispravnost te da je šteta nastala kod vas, a ne tijekom isporuke
  • ne vraćate paket pošiljatelju prije nego li ste to dogovorili