Paket nije stigao na vrijeme. Što da učinim i kada ću ga dobiti?

Očekivali ste paket u neko određeno vrijeme i na određeni dan, no paket nije došao. Zanima Vas gdje je paket i kada ćete ga dobiti. U nastavku teksta provjerite što Vam savjetujemo u činiti u ovakvoj situaciji.

Naime, paket je mogao ostati neisporučen iz više razloga. Primjera radi, moguće je da je pošiljatelj zatražio povrat pošiljke ili da je dostavljač bio kod Vas na adresi u vrijeme kada niste bili kod kuće. Nadalje, moguće je da se paket oštetio u prijevozu te da zbog toga nije preuzet ili je moguće da je pošiljatelj poslao paket na pogrešnu adresu. Zbog nebrojeno mnogo stvari je moguće da očekivano vrijeme isporuke ne odgovara stvarnom vremenu isporuke. Kako biste bili sigurni u to što je potrebno poduzeti, predlažemo Vam da proučite sljedeće savjete.

Savjetujemo:

  • provjerite status isporuke paketa putem opcije Track & Trace. Naime, u online pretraga paketa će Vam razjasniti gdje se paket nalazi i što se s paketom sve dogodilo.
  • slijedite upute koje ćete dobiti na Track & Trace web stranicama kada ste unijeli broj pošiljke i dobili rezultat statusa isporuke Vaše pošiljek
  • ugovorite drugi termin isporuke paketa s Vašom točnom adresom i točnim telefonskim brojem na kojem ste dostupni najveći dio dana

Ne znate broj pošiljke? Kontaktirajte pošiljatelja da Vam ga dostavi. Djelatnici pošiljatelja koji rade na otpremi Vaših pošiljaka sigurno imaju njezin broj.

Ukoliko i dalje ne znate što učiniti, kontaktirajte naše djelatnike u Službi za korisnike koji će Vam rado pomoći.