Pritužbe po kašnjenju blagdanskih paketa iz 2017. godine

Poštovani korisnici,

Zbog kašnjenja pošiljaka u prosincu 2017. godine i povećanog broja pritužbi za sve naše korisnike pripremili smo strukturirani sustav za prikupljanje informacija o pritužbama, kako bismo ih što prije riješili na obostrano zadovoljstvo. Izrazito nam je žao ako Vaša pošiljka nije isporučena na vrijeme ili od nas niste dobili potpunu i povratnu infomaciju. Zbog toga smo pripremili upitnik koji će nam dati bolji uvid u svaki pojedini slučaj i pomoći da brže riješimo pritužbu. Važno je da odgovorite na sva pitanja, kako bismo dobili potrebne informacije o načinu rješavanja Vaše pritužbe. Za pitanja za koja nismo dobili potpune ili točne povratne informacije, smatrat ćemo da nisu predani.

Na kraju upitnika dobit ćete i prijedlog rješenja Vaše pritužbe ili mogućnost da nastavite daljni postupak, prema Vašem izboru. Na svaku pritužbu ćemo osobno odgovoriti u roku od 15 do 30 dana od prijave. Čak i ako ste pritužbu na rok isporuke već predali usmeno ili putem e-maila, molimo Vas da izdvojite 10 minuta za ispunjavanje upitnika jer ćemo na taj način brže riješiti Vašu pritužbu.

Kako biste se upoznali s konačnim načinom rješavanja prigovora te o Uputi o pravnom lijeku, molimo Vas da prilikom rješavanja upitnika unesete sve podatke. Pritužba s neispravnim ili nepotpunim podacima automatski se odbacuje. Pritužbu možete podnijeti do 15.2.2018. za pošiljke koje su trebale biti isporučene u prosincu 2017. godine.

Ovaj upitnik smo slali i korisnicima i na email adrese navedene uz pošiljku. Za slučaj da upitnik niste primili, budite slobodni pokrenuti ga klikom na niže navedeni gumb.

Pokreni upitnik