Znate li što kupujete?

Nedovoljno informacija o proizvodu kojeg kupujete vas može skupo koštati. Neka vam kvalitetne informacije o proizvodu budu saveznik u sigurnoj online kupovini.

Ako vam prodavatelj ne želi dati dovoljno informacija o proizvodu ili o tome gdje je nabavljen, lako je moguće da vas želi prevariti ili vam podvaliti krivotvorenu, ukradenu ili oštećenu robu.

U nastavku pročitajte na što sve treba paziti kako biste se zaštitili od nepotrebnih komplikacija nakon kupovine.

Kupujte provjerenu kvalitetu

Od prodavatelja tražite i informacije o boji, veličini, teksturi robe kako biste unaprijed znali je li to ono što želite. Također doznajte u kakvom je roba stanju, je li nova ili već korištena. Doznajte je li roba i dalje pod garancijom i gdje se u slučaju kvara može servisirati. Zatražite više fotografija i usporedite ih s fotografijama sličnih ili novih proizvoda. Ne zaboravite: ne mora sva roba imati originalni račun kupovine. Moguće je da je prodavatelj proizvod dobio na poklon ili izgubio račun. Međutim, na vama je da prikupite čim više informacija i odlučite želite li mu vjerovati.

Moguće da je prijevara

Ako vam prodavatelj ne želi dati dovoljno informacija o proizvodu ili o tome gdje je nabavljen, lako je moguće da vas želi prevariti ili vam podvaliti krivotvorenu, ukradenu ili oštećenu robu. Dobro razmislite želite li kupovati robu sumnjivog porijekla ili upitne ispravnosti.

Kvalitetno pakiranje – sigurna dostava

Pitajte prodavatelja kako će proizvod biti zapakiran. Naime, ukoliko televizor može stići u Hrvatsku neoštećen iz tvornice na drugom kraju svijeta, tada je malo vjerojatno da će se baš na relaciji unutar Hrvatske taj isti proizvod oštetiti, ako je jednako kvalitetno zapakiran. Za kvalitetu pakiranja je uvijek odgovoran prodavatelj, odnosno pošiljatelj pa ga stoga i pitajte kako će proizvod zapakirati. Osjetljivija roba treba biti dodatno zaštićena. Detalje o sigurnom pakiranju pročitajte ovdje.

Zaštitite se od krivotvorina

Budite sigurni da ne kupujete krivotvorene ili ukradene proizvode u online oglasima. Pitajte gdje je proizvod kupljen, koliko je plaćen i zašto se prodaje. U telefonskom razgovoru ili putem emaila doznajte čim više detalja. Osim na kvalitetu proizvoda, treba obratiti pozornost na zaštitu i od moguće prijevare. O zaštiti od prijevare pročitajte ovdje.