Servisne informacije

Važne obavijesti
Izmjene u rasporedu isporuke

Petak, 18.10.2019. 

Na području cijele Hrvatske dostava i preuzimanje pošiljaka odvija se po redovitom rasporedu dostave i preuzimanja.

Dostupnost Službe za korisnike

Petak,18.10.2019.

Korisnike molimo da prilikom pozivanja službe za korisnike obavezno pripreme broj pošiljke bez koje djelatnici nisu u mogućnosti izvršiti traženu provjeru.

Informacije o tijeku isporuke pošiljke možete pratiti na našoj Track & Trace stranici. Na istoj je moguće dogovoriti novi termin i adresu dostave, kao i preusmjeriti pošiljku u najbliži OEX Shop.

Osobno preuzimanje pošiljaka nužno je najaviti jedan radni dan unaprijed. Na taj način izbjeći će se duga čekanja primatelja na pronalazak i pripremu pošiljaka za preuzimanje.


8:12 h U pozivnom centru Službe za korisnike trenutno je 1 korisnik u redu čekanja s prosječnim vremenom čekanja od  1 minute. Današnje najdulje vrijeme čekanja na odziv djelatnika Službe za korisnike iznosilo je 1 minutu.

10:17 h U pozivnom centru Službe za korisnike trenutno nema korisnika u redu čekanja. Današnje najdulje vrijeme čekanja na odziv djelatnika Službe za korisnike iznosilo je 3 minute.

12:17 h U pozivnom centru Službe za korisnike trenutno nema korisnika u redu čekanja. Današnje najdulje vrijeme čekanja na odziv djelatnika Službe za korisnike iznosilo je 3 minute.

14:15 h U pozivnom centru Službe za korisnike trenutno nema korisnika u redu čekanja. Današnje najdulje vrijeme čekanja na odziv djelatnika Službe za korisnike iznosilo je 3 minute.

15:44 h U pozivnom centru Službe za korisnike trenutno nema korisnika u redu čekanja. Današnje najdulje vrijeme čekanja na odziv djelatnika Službe za korisnike iznosilo je 3 minute.

Odgovor na e-mail upit poslan na dostupne mail adrese Službe za korisnike u prosjeku se čeka 1 do 3 radnih dana. 

Podsjećamo da je radno vrijeme Službe za korisnike radnim danom od 8:00 do 20:00.























Overseas Express kvalitetu usluge mjeri svakodnevno i promatra više pokazatelja uspješnosti. Partnerski odnos kojeg Overseas Express gradi sa svojim kupcima temelji se, među ostalim, na transparentnosti pokazatelja kvalitete usluge. Niti jedan dostavljač, skladištar ili agent u Službi za korisnike nije nepogrešiv, a Overseas Express se brine da grešaka bude čim manje. Upravo zbog toga smo odlučili svakodnevno prikazivati našim korisnicima detalje o kvaliteti usluge.

Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu na kvalitetu usluge javite nam se. Samo uz vaše povratne informacije možemo unaprijediti naše poslovanje. Naime, svaku reklamaciju tretiramo kao poklon jer svaki korisnik koji izdvoji svoje dragocjeno vrijeme na sastavljanje pritužbe, Overseas Expressu poklanja informacije, a informacije su danas nešto najvrijednije što možete dobiti. Hvala vam!