Overseas Express brine o tome da vam što prije isporuči paket. Međutim, ukoliko vas u dogovoreno vrijeme dostave nije bilo na vašoj adresi, kurir će vam ostaviti obavijest obavijest te ćete dobiti SMS obavijest u ukoliko nam je pošiljatelj dao Vaš broj mobitela prilikom adresiranja pošiljke.
Nakon dostavljene obavijesti potrebno je ugovoriti novi termin isporuke pošiljke na neki od sljedećih načina:
- online dogovorom o dostavi putem usluge Primanje paketa
- kontaktiranjem Službe za korisnike
- slanjem emaila s brojem pošiljke na info@overseas.hr
- u kontaktu s dostavljačem ili dispečerom čiji se broj nalazi na obavijesti
Novi termin je moguće dogovoriti za idući radni dan, računajući od dana kada korisnik kontaktira sa Službom za korisnike i dogovara dostavu.
Potrebno je javiti se u roku od 5 dana od dana primitka obavijesti. Ukoliko se ne javite kako biste ugovorili novi termin isporuke pošiljke, Overseas Express će paket vratiti pošiljatelju.