Značajno kašnjenje isporuke pošiljaka na širem zagrebačkom području

Poštovani korisnici,

zbog kašnjenja pošiljaka u prosincu 2017. godine u nastavku možete pronaći informacije o mogućnostima isporuke pošiljaka i načinu rješavanja reklamacija, te upita vezanih za očekivani termin isporuke. Informacije se odnose prvenstveno na fizičke osobe sa šireg zagrebačkog područja, no savjetujemo svim korisnicima da ih pročitaju.

Zbog velikih operativnih poteškoća u sortirnom centru Zagreb s kojima se suočavamo pred kraj 2017. godine, isporuke na širem području Zagreba značajno kasne, kako u domaćem tako i u međunarodnom prometu prema Hrvatskoj. Radi se o poteškoćama u glavnom sortirnom centru Zagreb, a isporuke prema ostatku Hrvatske teku bez većih poteškoća, iako su moguća manja kašnjenja. Veća kašnjenja se uglavnom odnose na isporuke primateljima privatnim korisnicima, bez obzira na to je li pošiljatelj privatna ili pravna osoba, dok su kašnjenja isporuka na poslovne adrese značajno rjeđa i ograničena.

Vrlo intenzivno radimo na rješavanju niza vrlo složenih poteškoća koje su uzrokovale kašnjenja, a normalizaciju rokova isporuke očekujemo narednih dana.

U ovom trenutku možemo reći da su, unatoč povećanju kapaciteta u glavnom sortirnom centru Zagreb te u broju dostavljača, kašnjenja za neke privatne korisnike i dalje značajna.

Zbog toga što su operativne poteškoće uvjetovale kašnjenja mnoštvu korisnika, povećan je i broj poziva u prema našoj Službi za korisnike te su očekivana izrazito duga čekanja u pozivnom centru te dulje vrijeme čekanja na odgovore na upite postavljene putem emaila i Facebooka.

VAŽNO! Isporuka paketa u poslovnicama Overseas Express-a je moguća tek nakon potvrde Službe za korisnike. Savjetujemo korisnicima koji osobno žele preuzeti pakete da u bilo koji Overseas Express centar ne dolaze prije no što im Služba za korisnike to ne potvrdi jer su na preuzimanje pošiljaka moguća izrazito duga čekanja, ponekad i višesatna.

Kako bismo osigurali nesmetan protok informacija i čim prije riješili isporuku Vaše pošiljke, ukoliko smatrate da nas trebate kontaktirati ili ste nas već kontaktirali, a Vaša pošiljka kasni, molimo Vas da provjerite jeste li u originalnoj poruci niže navedene podatke naveli. Ako ih niste poslali, a u svrhu čim bržeg rješenja Vašeg upita, molimo Vas da poruku proslijedite ponovo te svakako navedete:

  • broj pošiljke za koju trebate informaciju
  • puno ime i prezime primatelja pošiljke 
  • ulicu kućni broj, mjesto i poštanski broj na koju je pošiljka poslana
  • kontakt broj telefona i email adresu

Naši agenti Službe za korisnike će se javiti u najkraćem mogućem roku s povratnim informacijama.

Trenutni status pošiljke možete provjeriti koristeći Track & Trace, dok informacije o stanju kašnjenja možete pratiti na stranici o Servisnim informacijama gdje ćemo redovito objavljivati novosti vezane za isporuku, kašnjenja i te očekivana tranzitna vremena te razrješenje nastale situacije. 

Posebno ističemo, ako je za pošiljku dozvoljeno, moguće ju je preusmjeriti i u OEX Shop putem linka Track & Trace i preuzeti tek nakon što primatelju stigne SMS poruka da je paket spreman za preuzimanje.

Izrazito nam je žao ukoliko ste pogođeni u razdoblju kada se to od nas najmanje očekuje te Vam se zbog toga iskreno ispričavamo. Nadamo se brzom i uspješnom rješenju ove izrazito kompleksne situacije. Svakog korisnika ćemo u razdoblju nakon stabilizacije rokova isporuke osobno dodatno kontaktirati u svrhu konačnog rješenja reklamacije. 

Najsvježije informacije o stanju isporuke na širem zagrebačkom području i drugim centrima možete pratiti klikom na više informacija.

Više informacija

S poštovanjem,

Overseas Express Služba za korisnike