Što u slučaju oštećenja paketa?
Ako ste zaprimili paket koji je oštećen, potrebno je učiniti sljedeće:
- kontaktirati Overseas Express na e-mail stete@overseas.hr i navesti broj pošiljke koji se nalazi na naljepnici na paketu
- ukoliko je došlo do oštećenja potrebno je poslati fotografije transportne ambalaže, unutarnje zaštite i oštećene robe
- ne mijenjajte sadržaj paketa kako bi se moglo utvrditi stvarno stanje sadržaja paketa
- ne koristite ništa što se nalazilo u paketu jer se smatra da ste korištenjem sadržaja priznali njegovu ispravnost te da je šteta nastala kod vas, a ne tijekom isporuke
- ne vraćajte paket pošiljatelju prije nego li ste to dogovorili s pošiljateljem
- sačuvati paket i cjelokupnu ambalažu
U slučaju manjka sadržaja, potrebno je učiniti sljedeće:
- kontaktirati Overseas Express na e-mail stete@overseas.hr i navesti broj pošiljke koji se nalazi na naljepnici na paketu
- obavezno u e-mailu navedite što ste u paketu primili te što nedostaje
- sačuvati paket i cjelokupnu ambalažu
Koja je dokumentacija potrebna za prijavu štetnog događaja?
1. Odštetni zahtjev – ovjeren dopis na vašem memorandumu naslovljen na Overseas Express u kojem moraju biti obavezno navedeni sljedeći podaci:
- datum preuzimanja pošiljke kod pošiljatelja
- potpuni podaci o primatelju pošiljke
- broj pošiljke (bar code)
- razlog za prijavu štete (šteta na pošiljci, gubitak)
- vrijednost oštećene/izgubljene pošiljke te iznos za koji će Overseas Express biti terećen
2. Kopija računa za oštećenu/izgubljenu pošiljku, koja je izdana primatelju (na računu mora biti označena oštećena/izgubljena pošiljka te iz računa mora biti vidljiv datum izdavanja računa oštećene/izgubljene pošiljke) ili drugi dokaz vrijednosti robe (primjer: račun dobavljača).
Za sve medijske upite i informacije obratite se našoj službi za odnose s javnošću. Na vaše upite ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku. Kontakt za medije: marketing@overseas.hr
Overseas Express poslovnice u Hrvatskoj
Osim regionalnih poslovnica, naša skladišta nalaze se u Vinkovcima, Slavonskom Brodu, Virovitici, Kutini, Sisku, Krapini, Sesvetama, Karlovcu, Gospiću, Šibeniku, Metkoviću i Dubrovniku.
Ako Vam je potrebna naša usluga na navedenim lokacijama skladišta, obratite se Službi za korisnike za detalje.